OT: prvni zkusenosti cnc hobby

Pavel Novotny novotny.pp@atlas.cz
Sobota Duben 8 21:06:23 CEST 2006

Nejsem, zadny expert na obrabeni a ma frezka se pomalu rodi v digitalni podobe uvnitr CADu, realne zatim patram po crvrt tunovem bloku litiny na stul (tuhost nadevse a stavet lze jen na slusnych zakladech ) :-)

Nicmene bych rekl, ze na podobne veci to chce vysoko obratkovou frezu, klidne 20k otacek, takhle je na rezu patrne vytlacovani materialu.

Tech 0,1mm to vam tak hazi freza nebo mate tak nepresny pohyb vretene?
Osobne mi to prijde jako strasne moc, ale jak rikam chi to cele postavit na litinovem stole a vreteni asi koupim profi.

>Zdravim konferu,

Po nekolika nepovedenych kouscich se mi povedlo uz neco
s moji cnc masinou.

http://prichy.wz.cz/frezka/zkouska.JPG
http://prichy.wz.cz/frezka/zkouska1.JPG