Stavba DDS generatora - progres report

balu@home daniel.valuch@wanadoo.fr
Pátek Duben 7 20:42:05 CEST 2006

rado sa stalo... Netreba ale zabudat na Tomasa Dreslera, ktory sa s tym
tiez pekne vyhral :-) Verim ze sa to podari rozchodit, ked bude nieco
treba tak sa spytaj. Pri stavbe je vhodne prejst si stranku projektu
(www.cern.ch/dvaluch/DDS), pac na prvej sade plosakov su nejake chyby
mensieho charakteru (na opravu staci jedna dratova prepojka dlzky 5mm a
skalpel).
Vcera som telefonoval s p. Simkom z Printedu a vravel ze zatial predali
tusim 35 sad plosakov. Prednych panelov robili 25 a zevraj ich vypredali
vsetky a idu dorabat :-)
b.

p.s. do prace som minuly tyzden kupoval cievky minispring 12.5 a 22nH od
Coilcraftu za jednotkovu cenu 68 eurocentov/ks pri odbere 200ks. Cela
cievka 700ks stoji 0.58/ks. Ceny su priamo od Coilcraft Europe v Anglicku.