Stavba DDS generatora - progres report

BuFran BuFran@seznam.cz
Pátek Duben 7 19:16:25 CEST 2006

Zdravicko,

   Taak dneska mi konecne prisly plosnacky k DDS. Srdicko zaplesalo
nad cestickami ruzne klikatymi mezi ďourkami, meandry tvorici tvary
tmavozeleneho zlatem okrasleneho umeleckeho dila a tesim se na stavbu.
Uz sem myslel ze to vzdam, Printed vsak nezklamal :)

   Timto bych chtel podekovat vsem aktivnim autorum, prispevovatelum,
a lidem co jinak pomahaji s takovymi projekty jako DDS, miniLA atd a
za jejich drahocenny cas, nervy a znalosti, ktere se rozhodli obetovat
pro blaho vsech zucastnenych.

  Jelikoz jsem tolik nesledoval deni posledni dobou, protoze jsem uz
skoro nepocital ze mi desky prijdou (asi spamfiltr), proto se ptam,
jak dopadl "grupac" kterej se tady tvoril na nakup obtiznych soucasti
jako rele apod.

  Jeste jednou, Diky Balu :)

--

S pozdravem,