OT dodavatelia (bolo Re: tip na AMPER ?)

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Středa Duben 5 21:19:42 CEST 2006

Puvodni zprava ze dne 5.4.2006:

> stastny to clovek... vy si vyberate koho navstivite, ku nam chodia
> dodavatelia suciastok otravovat osobne.

He :-) No to ke me nikdo nechodi. Ale kdyz jsme u toho, na Amperu jsem
se skvele pobavil u Fischer elektronik. Prijdu tam a vidim toho
mladyho a povidam:

Ja: Dobry den.

On: Dobry den, co pro vas muzu udelat?

Ja: Vy jste mi nejaky povedomy, vas ja znam.

On: Jo?

Ja: Jasne, vy jste ten podvodnik, ktery tu byl presne loni, nasliboval
mi poslat katalogy, nasliboval mi poslat nabidky na piny do konektoru
a pak se na me vybodnul!

On: To neni mozne.

Ja: Ale je, presne si vas pamatuji.

Tak blekotal a blekotal...

Ja: No ta vase kolegyne neni o moc lepsi, kdyz jsem po dvou mesicich
zacal nadavat e-mailem, tak mi ty katalogy nekdo poslal, ale pak jsem
chtel nejake ceny a dostal jsem je po 3 tydnech.

Zase blekotal...

Ja: To se vubec divim, ze jsem vas tu zase potkal.

On: Jakto?

Ja: No ja jsem si myslel, ze kdyz nechcete prodavat a nemate zajem o
zakaznika, jste tak bidny obchodnik, ze se vas firma rychle zbavi a
najde si misto vas nekoho schopnejsiho.

Tak zase blekotal a sliboval :-)

PS: Ten rozhovor byl dlouhy, protoze neni jeste patek, napsal jen ty
nejzajimavejsi momenty...

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem