Compaq Armada 7800 zapojeni/pinout zdroje

Tom Mazouch mazouch@ica.cz
Pátek Září 30 09:55:43 CEST 2005

Jirka wrote:

> To jako ze nema externi adapter pro provoz ze site? Jak tak koukam na
> http://www.atbatt.com/computer-power-supply/b/Compaq_Armada/m/7800.asp ,
> asi to tak bude...

Tak jest. Ma to jen snuru, zakoncenou necim jako PC, ale s kulatymi
dutinkami.

> Cili je tam ale i konektor pro nejake externi DC napajeni, na ktery se
> ptate? Pokud je vicepinovy, asi bych byl velmi opatrny - krome jineho
> muze obsahovat signaly pro rizeni externho zdroje, kdy se tento chova
> treba jako nabijec apod. Chtelo by to opravdu poctivy reverse
> engineering, coz je (specialne u pristroje typu notebook) hodne narocne
> jak odborne, tak casove.

Videl jsem par zminek o nejakem konektoru na ext. DC napajeni. Na desce
je na nej dokonce misto a ve stinicim plechu dira - staci jen odvrtat
diru do futralu. ALE...je tam kolem spousta neosazeneho SMD smeti a ani
cesticky na DPS nevypadaji, ze by se jimi melo hrnout obcas i 50W. Popis
samozrejme zadny a mustr taky ne. Takze tudy cesta nepovede.

> Joooo, proprietarni reseni holt.... Mozna bych v tomto pripade
> "prekousnul" profesionalni hrdost/cest a koupil menic z te vyse uvedene
> stranky apod.

Zdroj ma 7 pinu, uz jsem ho trochu studoval. 2xV+, 2xGND, signal
zaklapnuti vika (tlacitko proste vyslo do prostoru zdroje, tak je to
tam). No a pak asi power good a neco, za co kdyz se taha proti zemi, tak
se meni vystupni napeti. Bohuzel na poctivy reverse engineering bych
musel ten zdroj castecne rozebrat, abych se dostal pod velikej elyt a
pod trafo a to se mi nechce, resp. beru to jako hodne zoufalou moznost.

  TomM