Compaq Armada 7800 zapojeni/pinout zdroje

Jirka zaloha@volny.cz
Pátek Září 30 09:44:48 CEST 2005

Tom Mazouch napsal(a):
> Nemate nekdo $subj? Hledanim jsem uz stravil nekolik hodin a narazil
> jsem max. na dva podobne dotazy - bez odpovedi :-(.
> Jde o to, ze ta vec ma interni zdroj. To se mi chvilku jevilo jako
> skvely napad, ale pokud je treba nekde zit z 12V (auto nebo proste jen
> velika olovena baterka), uz se to tak skvele nejevi (autora jsem
> mnohokrat proklel).
> Resit to menicem 12->230V je mi celkem dost proti mysli.

To jako ze nema externi adapter pro provoz ze site? Jak tak koukam na
http://www.atbatt.com/computer-power-supply/b/Compaq_Armada/m/7800.asp ,
asi to tak bude...

Cili je tam ale i konektor pro nejake externi DC napajeni, na ktery se
ptate? Pokud je vicepinovy, asi bych byl velmi opatrny - krome jineho
muze obsahovat signaly pro rizeni externho zdroje, kdy se tento chova
treba jako nabijec apod. Chtelo by to opravdu poctivy reverse
engineering, coz je (specialne u pristroje typu notebook) hodne narocne
jak odborne, tak casove.

Joooo, proprietarni reseni holt.... Mozna bych v tomto pripade
"prekousnul" profesionalni hrdost/cest a koupil menic z te vyse uvedene
stranky apod.

--
Jirka