Konektor pro CD menic Pioneer

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Pátek Září 30 07:59:34 CEST 2005

Napichnout se do signalove cesty bude asi nejjednodussi reseni, VKV vysilac bych zavrhnul z nekolika duvodu - bezna casto konstruovana VKV stenice je 1) jen mono a 2) nepocita s deem a preem fazi, ktera se u VKV pouziva a 3) jeji pouziti neni tak docela legalni (budete zrejme v nejblizsim okoli rusit).

P.K.