OT: novy SW

Milan milger@pobox.sk
Pátek Září 30 07:46:23 CEST 2005

Kedze je ten piatok....

Otazka:
Vlani som upgradoval verziu Frajerka 1.0 na Manzelku 1.0 a novy program
necakane spustil "proces Dieta" s mimoriadne velkou spotrebou pamate a
systemovych zdrojov. V prirucke tento jav nie je spomenuty.
Okrem toho Manzelka 1.0 zasahuje aj do ostatnych programov a natiahne sa
uz
pri bootovani systemu. Dalsie programy, ako napr. NocnyPoker 10.3 a Pivo
2.5
odvtedy prestali fungovat, ich spustenim sa system zruti. Zda sa, ze
Manzelku 1.0 nemozem odstranit zo systemu. Uvazoval som o navrate ku
Frajerke 1.0, ale UNINSTALL skoncil neuspesne.
Moze mi niekto poradit?

Odpoved:
Vazeny uzivatel, je to velmi vseobecny problem. Vela ludi upgraduje
Frajerku
1.0 na Manzelku 1.0, mysliac si, ze je to len neskodna zabavna utilitka.
Ale
Manzelka 1.0 je operacny system, navrhnuty tak, aby sam spustal ostatne
aplikacie. Nepustajte sa do instalacie!
Dodatocne odstranenie Manzelky 1.0 moze mat za nasledok poskodenie
systemovych zdrojov. Niektori skusili instalovat Frajerku 2.0 resp.
manzelku
2.0, ale narazili na viacej problemov ako v povodnom systeme. Ini
skusali
spustat Frajerku 2.0 paralelne v pozadi. Bohuzial, Manzelka 1.0 detekuje
pritomnost Frajerky 2.0, co zapricini konflikty s naslednym kolapsom
systemu. Jedina moznost vyhnut sa problemom je neinstalovat software
Manzelka, pouzivat len Frajerku.
Verzie Frajerky 1.0, 2.0, 3.0 atd. su navzajom kompatibilne, dokonca sa
mozu
prevadzkovat paralelne

Milan