Kondenzator svarecka

Jirka zaloha@volny.cz
Pondělí Září 26 16:48:27 CEST 2005

Martin Marušák napsal(a):
> To bych samozrejme mohl. Když mi to rikal a konndenzator ukazoval, nemel
> jsem momentalne fotak u seba a on je z vedlejsiho mesta. To podstatne o
> kondenzatoru jsem ale napsal (predpokladam).

Jo? Napsal jste hodnotu, napeti, vyrobce, rozmery a tvar. To bylo vse.
Fakt si myslite, ze se pod to neskryje treba pet ruznych typu?

> Jinak dekuji za KAZDOU odpoved, nicmene nevim proc mi ty vase pripadaji
> ponekud malo konstruktivni. Kdyz to fotku poslu, poradite mi ? ;-)

Ne. To jsem chtel jen tak ze srandy...

K tomu "malo konstruktivni": nesnasim jedince, kteri (aniz se o cokoliv
pokusi sami) hned volaji o pomoc a mysli si, ze jim vse bude
naservirovano az pod nos, pricemz k tomu neposkytnou dojkonce ani
zakladni vstupni udaje. Tim nerikam, ze to jste zrovna Vy, ale mozna mam
taky nejake to "pripadani"...

--
Jirka