video Mascom

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Pondělí Září 26 16:20:50 CEST 2005

No, video je napůl hodinářská práce, plno mechanických dílů, co se může porouchat, naproti tomu DVD rekordér je tak nějak jednodušší. Ale zase se tam časem "unaví" laser.

Takže jesi je ten Mascom za dobrou cenu, tak bych ho koupil s tím, že po záruce po první poruše půjde z domu a hádám, že v tý době budou DVD rekordéry stát jako dneska videa.

P.K.