OT: DF Canon A70 a DOS - pro zajimavost

Pavel pavel_t@centrum.cz
Středa Září 21 14:02:40 CEST 2005

> Maji dnesni fotaky cestinu? Mne by zajimalo co na haknuti softu rika  pan

Zrovna Canon se u nekterych modelu chlubil (pred pul rokem a u modelu
mezi kterymi si otec vybiral, ostatni nevim - nakonec koupil Panasonic
FZ5 ktery cestinu nema ale taky temer nema chybu) tim, ze je fotak v
cestine. Ostatni vyrobci si bud nepamatuji, neuvadeji nebo cestinu
nemaji, je ale pravda, ze jsme vybirali fotaky blize k profi nez k LowEnd.

BTW: Mel jsem v ruce kratce jeden DF (nevim uz co to bylo, mozna prave
Canon) s cestinou ale po par minutach jsem si nasel anglictinu, protoze
jsou pro me v cestine zazite pouze slova jako objektiv, clona, zaverka,
citlivost a to je asi tak vse, ostatni i toto mam zazite anglicky.
Nicmene nerikam tim, ze preklad je spatny pouze me nevyhovuje.

Pavel