Programovani rds motorola gm300?

Jiri Splichal splichal@pulp.cz
Středa Září 21 10:07:19 CEST 2005

Zdravim
nema nekdo,prosim,zkusenosti se SW pro radiostanice Motorola GM300? Je to uz
starsi kousek a i ten SW je pro DOS (rikaji mu snad RSS) a melo by v nem jit
nastavit jak kmitocty,typy SQ,vykon (tyto veci mi jdou) ,ale snad by mela
jit nastavit i modulace z mikrofonu (nasel sem jen Transmitter Deviation
Adjust ?) a u tech SQ mi neni jasne jestli to umi i DTMF (nekdo tvrdi ze
ano - ale ja sem zatim prisel jen na CTCSS.
Problem je v tom ,ze mi u toho SW chyby soubor s napovedou :-(  Tak pokud by
ho nekdo mel a mohl mi ho poslat mailem - byl bych moc rad,nebo za pripadne
rady...
Snad to nebylo moc OT...

DIK

Jirka