wifi v panelaku

Pavel Novotný novotny.pp@atlas.cz
Úterý Září 20 18:32:41 CEST 2005

1. prohlaseni o schode se tyka jen a pouze vyrobku, ktere jsou prodavany na
beznem trhu nebo pripojovany k zarizenim tretich stran (el rozvod,
telekomunikacni sit atd.) ci vyrobkum a zarizenim u kterych je specialnim
zakonem urceno jinak.
2. Antena není zarizenim ve smyslu  VO-R/12/08/2005 a tudiz at se nam to
libi nebo nelibi nic nebrani si k schalenemu WIFI AP pripojit cokoliv co si
doma vyrobime, ale vyslednym retezcem nesmime prekrocovat definovane limity
vyzareneho vykonu.
Vyse uvedene by mel byt aktualne platny pravni nazor v CR.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Tony Malecky
Sent: Tuesday, September 20, 2005 5:30 PM
To: HW-news
Subject: Re: wifi v panelaku

Zákon 22/97sb

§ 2
Základní pojmy

Pro účely tohoto zákona se rozumí
a)	výrobkem  jakákoli věc, která byla vyrobena, vytěžena nebo jinak
získána bez ohledu na stupeň jejího zpracování a je určena k uvedení na trh,

Ja nic na trh neuvadim, udelal jsem si plechovku sam pro sebe.

Pokud si neco vyrobim jako osoba (ne jako firma pro potreby firmy) pak to
podle uvedeneho zakona NENI VYROBEK

ale jak jsem psal, rad se necham poucit.

Tony OK1HMA