wifi v panelaku

Radek a Petra Vickovi rvicek@quick.cz
Pátek Září 16 09:17:52 CEST 2005

Pravdepodobne to nechces slyset, ale nejlevnejsi a nejspolehlivejsi je UTP
kabel. Vim musi se to natahnout a vyvrtat dve diry, ale nezabere to vic jak
hodinku. Vetsinou jde tema sachtama na okapove roury ten kabel protahnout
tak ze to odkrejes jen nahore a dole - spustis si tam provazek se zavazim a
pak na nej navazes UTP kabel.

Tahali jsme takhle spusty kabelu - jak koaxu od CBcek tak i UTP.

S WiFi neporadim - take s im zacinam, ale zatim se mi to moc nelibi - chodi
to pomalu.

RadekCX