wifi v panelaku

Tony Malecky tony@malecky.cz
Sobota Září 17 20:22:36 CEST 2005

Priznam se, ze tak malo jsem necekal... Nemeril jsem to, a vychazel jsem
z toho co pocitaji pomucky typu wlan kalkulator a pripadne cisla ktera
nasel google..
napriklad

http://www.lbcfree.net/index.php?clanek=149

Samozrejme mate pravdu, ze dosahnout se da potrebneho vypoctu, ktery se
cloveku hodi.. hehe ale plechovku jsem bral jako vec jeste pouzitelnou s
AP a v mezich .
Presvedcil jste mne, uznavam ze s plechovkou uz se da prekracovat GP
povoleny vykon...

Tony OK1HMA