wifi v panelaku

Pavel Novotný novotny.pp@atlas.cz
Sobota Září 17 19:45:23 CEST 2005

Kdyz clovek potrebuije dosahnout nejakeho vysledku tak ho dosahne :-)

1. Aktualne prodavane typy s odnimatelnou antenou mají udavany vykon
zpravidla 15dBm a v realu z toho leze 16dBm
2. Na co pigtail? Sam pisete o typu s odnimatelnou antenou tzn. s
konektorem, nejspise reverse SMA a k tomu zadny pigtail nepotrebujete, na to
se pripojuje primo koax s RSAM na konci.
3. Blestkojistka , dost pochybuji, ze ji ti co mají plechovku pouzivaji, ale
budiz, ovsem kde jste vzal -2bB az -3dB  to vazne nevim, my pouzivame
bleskojistky s -0,6dB a na trhu jsou i bleskojistky s -0,3dB.
4. Vase konektroy jsou take velmi nekvalitni :-)

Niceme aby to nebylo o vypoctech tak jsem si prave vzal 30cm kabel H155 na
jednom konci RSMA na druhem N konektor + bleskojistka +  dalsi kabel 2m s 2
ks konektoru N, cele jsem to zmeril a na 2.4 to ma utlum 2.2dB, je sice
pravda, ze v tom mam praxy a piny v konektorech jsou letovane, ale 5dB v
tomto vedeni neuplacate ani kdyz  konektory jen nalisujete.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Tony Malecky
Sent: Saturday, September 17, 2005 7:13 PM
To: HW-news
Subject: Re: wifi v panelaku

Odhadem
vykon AP 14dBm (aktualne prodavane typy s odnimatelnou antenou typu dipol
maji 14dBm) pigtail -2dB 2x Konektor -2dB bleskojistka -2dB az -3dB kabel 2m
-0,5dB antena plechovka +10dBi (podle mne ma sotva 8dBi, ale videl jsem
profi vyrabenou ktera mela psano 10)

at pocitam jak pocitam, jsem s rezervou pod dvacitkou...
I kdyz samozrejme vsude je dost velky rozptyl, N konektory dokazi byt
tragicky nekvalitni  - videl jsem mereni utlumu ruznych vyrobcu...

Tony OK1HMA