wifi v panelaku

Tony Malecky tony@malecky.cz
Sobota Září 17 12:17:17 CEST 2005

Doufam ze Vami uvadena hodnota 15dBi je pouze preklep, a vite alespon
trochu o cem pisete..

> Nicmene si dovolim konkretizovat,
> bezne AP s 15dBi + 2m H155 (AP hned za oknem) + plechovka, tato
> sestava  bude porusovat GP !

Pokud vim, puvodni urceni wifi je takove. ale klidne se necham poucit.
Wifi melo pomoci k mobilite ve firme, kancelari doma. To co se z toho
vyvinulo neni puvodnim zamerem a aby to na dalkove spoje nebylo
pouzivano, prave proto jsou dany vykonove limity.

> linky Na to jste prisel jak?

> internetu bych nerikal provider. Urazi to providery..... No
> nadhera, mel by jste o teto zkutecnosti informovat Telecom, Ceske
> radiokomunikace a dalsi, firmy ktere spoje s WIFI provozuji a
> naivne si mysli, ze jsou provideri. Mel by jste informaovat tech
> minimalne 50.000 lidi, ktere jsou v CR takto pripojeni o tom, ze by
> si meli poridit spoje v pasmu 10GHz za caa 100.000,- /pripojeni.
> Vybudovat spoj za statisice umi kazdy blbec, ale nejak se nedostava
> zakazniku ochotnych (schopnych) platiti za tento spoj :-).

Zeptam se, jake zaruky mate od "providera" ktery Vas pripoji Wifi? Jakou
slevu dostanete v pripade ze Vam vypadne spoj? Jak garantuje prenosovou
rychlost trasy? Jak bude reagovat a jake ma moznosti v pripade ruseni?

> [...]
> porusujicim pravni predpisy CR (uvedl pozdeji, rusil, nezastavil).
> Jsme cleny EU a tak pokud pouziji ten nejkonzarvativnejsi, v EU
> pouzivany vypocet skody, (minimalni cas, nulovy rozvoj) V lokalite
> ruseni postihlo 5 klientu , kteri kazdy platil 500, ti presli k
> jinemu providerovy, jen na uslem zisku mohu pozadovat 90.000 Kc (
> zisky za 3 roky jsou naproste minimum] , pokud pripoctu naklady
> spojene s lokalizaci zdroje ruseni a pokusu o zjednani napravy,
> naklady rizeni muze vysledna skoda dosahnout mnoha set tisic. Tak

Obavam se, ze jste v uvedenem paragrafu prehledl velmi podstatnou cast,
a to sice "Provoz stanice nemá zajištěnu ochranu proti rušení ...."
Jinak receno, naklady o ktere jste prisel si muzete tak maximalne jenom
vypocitat.. to je tak vsechno...

A PRAVE PROTO JSEM PSAL, ZE TOHLE U MNE NENI PROVIDER
protoze neni schopen nic garantovat, ma last mile spoj jen na bazi GP
ktera NIC NEGARANTUJE.

 > Verte, ze bych vam jako provider zneprijemnil hezkou cast zivota
 > :-)

Tak a tim jste mne teda opravdu rozesmal.

Verte, ze jako radioamater, bych Vam coby "providerovi" zneprijemnil
hezkou cast zivota
:-)

do frekvence 2450 kde konci radioamaterske pasmo mam povolen vykon 750W
bez omezeni typu anteny...
A jelikoz se jedna o CEPT radioamaterskou licenci, ktera je na dane
frekvenci na sekundarni bazi, tak ja coby radioamater MAM garantovanou
podporu pokud mne nekdo bude rusit od CTU. Vy ne.
Jak jste vyse psal, povazuju se za radioamatera. A tak narozdil od
vetsiny "provideru" predevsim posloucham co se ve vzduchu deje a pak
teprve vysilam. Jako vetsina radioamateru se snazim nikoho nerusit a
nikomu neprekazet. To se rozhodne neda rici o tech, co poskytuji
pripojeni k inetu na wifi - nakonec tem jde predevsim o prachy, to jste
taky nazorne ukazal svym rychlym vypoctem....
Tony OK1HMA