wifi v panelaku

zoodiskus@vol.cz zoodiskus@vol.cz
Sobota Září 17 10:56:03 CEST 2005

Zpravidla nejsem konfrontativni, ale tahlo me dostalo, zvlaste u
nekoho kdo se povazuje za radioamatera.

>1: s plechovkama nebude porusovat GP, narozdil od vetsiny
provideru s parabol. antenou (kdyz ne na AP tak na klientech) Na
tohle jste prisel jak? Necham stranou keci o parabolach a  vetsine
provideru , budu se soustredit jen a jen na plechovku a AP, bez
znalosti konkretniho reseni jsou tvrzeni o porusovani nebo
neporusovani naprosto nesmyslna. Nicmene si dovolim konkretizovat,
bezne AP s 15dBi + 2m H155 (AP hned za oknem) + plechovka, tato
sestava  bude porusovat GP !

>2: wifi je k takovemu ucelu urceno - domaci pouziti a ne dalkove
linky Na to jste prisel jak?

>3: nekomu kdo komercne nabizi wifi na placene pripojeni k
internetu bych nerikal provider. Urazi to providery..... No
nadhera, mel by jste o teto zkutecnosti informovat Telecom, Ceske
radiokomunikace a dalsi, firmy ktere spoje s WIFI provozuji a
naivne si mysli, ze jsou provideri. Mel by jste informaovat tech
minimalne 50.000 lidi, ktere jsou v CR takto pripojeni o tom, ze by
si meli poridit spoje v pasmu 10GHz za caa 100.000,- /pripojeni.
Vybudovat spoj za statisice umi kazdy blbec, ale nejak se nedostava
zakazniku ochotnych (schopnych) platiti za tento spoj :-).

>NO A?

Doporucuji precit pasragraf  100 zakona nebo vlastne staci i clanek
2 odstavec k) VO-R/12/08.2005-34 Budu citovat posledni vetu,
"pripadne zastvi provoz ten uzivatel, ktery uvedl do provozu
stanici zpusobujici ruseni pozdeji" Osobne bych jako postizeny
provider postupoval takto, pozadal bych dotycneho at uvede zarizeni
do souladu s GP a preladi svou plechovku nekam kde me nebude rusit,
vzhledme k sirokospektralnosti plechovky to nemusi byt mozne, pokud
by to nebylo mozne nebo by dotycny proste nechtel, zacinaji platit
obecne pravni predpisy tzn. Odpovednost za skody zpusobene chovanim
porusujicim pravni predpisy CR (uvedl pozdeji, rusil, nezastavil).
Jsme cleny EU a tak pokud pouziji ten nejkonzarvativnejsi, v EU
pouzivany vypocet skody, (minimalni cas, nulovy rozvoj) V lokalite
ruseni postihlo 5 klientu , kteri kazdy platil 500, ti presli k
jinemu providerovy, jen na uslem zisku mohu pozadovat 90.000 Kc (
zisky za 3 roky jsou naproste minimum] , pokud pripoctu naklady
spojene s lokalizaci zdroje ruseni a pokusu o zjednani napravy,
naklady rizeni muze vysledna skoda dosahnout mnoha set tisic. Tak
co jeste to je legrace?
Verte, ze bych vam jako provider zneprijemnil hezkou cast zivota
:-)

NO A?

[...]

Ja sam si vysilam ATV na 2,4Ghz jen 1W, ale tesim se az dodelam
koncovy  stupen 50W, to teprve bude legrace...

Tony OK1HMA

Pavel Novotny napsal(a):
> Wifi privderiri ve meste vas budou milovat az si vystrcite dve
plechvky a > zaflakate eter v celem pasmu.