Re: Jaký programovací jazyk ve výuce?

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Čtvrtek Září 15 18:16:51 CEST 2005

Puvodni zprava ze dne 15.9.2005:

> Prectete si dalsi prispevky, profik nejsu a s velkou
> pravdepodobnosti nebudu:), protoze informatiku proste nedelam! Az na
> jiste casti:).

> [... cut ...]

> Jak se to vezme, mne pocty programatoru nezajimaji, ale kdyz se mne někdo
> zepta, tak Pascala nedoporucim...

Marku,

pri vsi ucte, s prihlednutim k hornimu odstavci - muzes mi rict jeden
jediny duvod, proc by se Te nekdo ptal na doporuceni k veci, o ktere
vis zrejme jen to, ze to existuje? Myslis jako az se budete s chlapama
bavit v hospode u pivka o zenskych, tak budes rikat: "Ne, Pascal
rozhodne nedoporucuju!"? Jinak totiz nevim, nevim... jsem asi
natvrdlej...

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem