Re: Jaký programovací jazyk ve výuce?

MK info@mcu.cz
Čtvrtek Září 15 16:27:56 CEST 2005

> Novacek nemá komfort dlouholetych zusenosti a nemá na cem stavet, tak uz
> prosim pochopte. Divate se na to vsichni porad a jen ze sveho uhlu
> pohledu.
> Mlcky zastirate, ze nez jste se naucili ten prvni jazyk, tak ubehlo dosti
> casu a urcite nejen toho ve skole, ale i toho volneho. Skola takovy
> komfort
> vzhledem k nedostatku casu nemá a ne každý student je nadany
> programator...

Vazeny mlady muzi,
doba, kdy rozjasane davy nesly nad hlavami transparent "Kazdy sobe
programatorem"
skoncily, respektive nikdy neprekrocily stin toho transparentu. A verim, ze
nejen ja jsem
za tento vyvoj nejednou odevzdal obetinu pohanskym bohum

Pokuste se pochopit, ze tak jako ne kazdy muze byt vynikajicim fyzikem,
tak take ne kazdy se muze stat dobrym programatorem. Nemame tu jen same
Einsteiny - vice je tu tech nosicu vody, kteri se hrdi tim ze se ucily za
fyzika.
Pohrichu je take mnohem vice tech radoby "programatoru" - denne se s nimi
setkavate a take na ne denne nadavate.

Verte mi, programovani opravdu neni o nejake pritrouble syntaxi, jazyku
ci prostredku - programovani je predevsim o analyze a algoritmizaci
problemu.
Vysledek teto analyzi uz dokaze zakodovat kdekdo

> Jak se to vezme, mne pocty programatoru nezajimaji, ale kdyz se mne někdo
> zepta, tak Pascala nedoporucim...

Boze dej at po Vas nikdo nezada radu - znate tu o tom sevci a kopytu ????

> Mimo to ten soucasny Pascal uz neni tim puvodnim Pascalem, ze ano?

Maji toho tolik spolecneho jako Vami zminovane VisualC a vytvor K&R

S pozdravem
MK