[AUTO] Re: Elektricko mechanicky problem, "vadne" pixely palubka BMW

Míra Beneš benes.m@stapro.cz
Úterý Září 13 10:05:00 CEST 2005

Nevim konkretne jak u BMW, ale u 99% ostatnich budiku maji rucicky na
krokovem motorku nulovovu polohu. Tzn, toci se s nimi jemne tak dlouho
az se zastavi. Poloha se poznaci a vetsi silou se za staleho tahu nahoru
toci dal. Rucicka je na osicce jenom nasazena.

Mira