[AUTO] Re: Elektricko mechanicky problem, "vadne" pixely palubka BMW

Jirka zaloha@volny.cz
Pondělí Září 12 21:27:48 CEST 2005

Pavel Dolanský napsal(a):
> Netusite nekdo jak rozebrat palubni desku BMW (rada 5 E39) ? Kamarad
> ma klasicky BMW problem, nesviti mu nektere pixely na LCD palubniho
> pocitace. Problem je nejspise v zoxidovanych kontaktech paskoveho
> vodice od LCD, na 90% by to stacilo vycistil, ale pri rozebirani
> plubky se mi podarilo pouze sundat predni plexi panel a dalsimu
> reasemblovan brani rucicky od budiku. Nevite nekdo jak se ten kram
> rozebira ?

Pokud Vam nikdo neporadi, kupte si (nebo jemu)
http://www.kopp.cz/netbuy/knihy/BMW5.html nebo do ni alespon nahlednete
v dobrem knihkupectvi.

Ten pan pise velmi odborne a vstricne (vcetne treba rad, jak nahradit
specializovane firemni nastroje a pripravky). Knihy od nej jsou na
vysoke urovni a vyrazne odlisne od ostatnich, kde se vetsinou popisuje
tak dolevani oleje a vsechno ostatni je "sverte autorizovanemu servisu"...

--
Jirka