ADMIN: tykani vs vykani bylo RE: trochu slusnosti

RV vicek.radek@cpost.cz
Pondělí Září 12 07:32:23 CEST 2005

Kdysi davno se to tady nacalo a tak to zhruba zopakuji.

V pravidlech konference neni zadne doporuceni ohledne tykani/vykani a plati
obvykle konvence na inetu tedy bezne tykani. Nikdo tedy nikoho nebude za nic
takoveho karat.

Ja osobne jsem lidem zvykly vykat. Ne jen z duvodu nejake konvencni
slusnosti, ale i proto ze mi to pomaha udrzovat text na nejake urovni
slusnosti - uznejte, ze veta zacinajici: "Vy debile,..." je smesna sama o
sobe - tohle je hodne nadsazeny priklad.

ADMIN

Pravidla konference: http://www.hw.cz/hw_news.html