OT uspornost "uspornyh zarovek" (bylo Lampa s vrtuli)

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Čtvrtek Září 8 15:36:29 CEST 2005

Halogenka, pokud ji date mensi napeti nez je jmenovite, casem zacne cernat - stejne jako kdyz ji napajite pres stmivac. Pokud zcerna v aute, jsou tam prechodaky, kuli kterym je na ni nizsi napeti nez 12V.

Takze na termistoru by za tepla musel byt jen maly ubytek (0,5V?).

P.K.