Z8F6422 a I/O

Pavel pavel_t@centrum.cz
Čtvrtek Září 8 12:20:26 CEST 2005

> Ja jen, ze v ceske dokumentaci, se pise jen o otevrenem kolektoru . Docet jsem to sice jen k I/O

Ano, otevreny kolektor a otevreny drain je z tohoto pohledu totez. Ja
oznaceni OpenDrain pouzivam v souvislosti s FET, tento termin pouziva i
ZiLOG v original dokumentaci.
V praxi jde o to, ze muzete zvolit spinani pinu pouze do 0 nebo do 0 i 1
coz je PushPull. Muzete i 2stupnove volit proud drainem (tedy pri 1),
tusim 10 a 20mA.
Pokud je pin jako vstup tento typ bohuzel nema moznost zapnout PullUp
rezistor, toto maji pouze rady Z8F08xx a XP.

Pavel