OT upornost uspornyh zarovek ( bylo Lampa s vrtuli )

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Čtvrtek Září 8 12:02:14 CEST 2005

Pokud je na usporce/jejim obalu udana zivotnost, tak by to mohl byt duvod k reklamaci - 6000 hodin /24 = 250 dnu (teoreticka zivotnost, pokud bude svitit celou dobu od prineseni z obchodu), coz je asi 8 mesicu, navic kdyby svitila polovinu nebo tretinu dne, tak by mela vydrzet cca ty dva roky, co je na ni zaruka --> teda pokud nespada do toho sortimentu, co je na nej 6 mesicu jako jsou akumulatory atd.

Delku zaruky by Vam mel sdelit prodejce.

Potiz je v tom, ze zakaznici svoje zaruky neuplatnuji tak, jak by meli a usporne zarivky nebo treba CD/DVD media vyhazuji do kose.

P.K.