RE: sledování napětí 650 V DC s galvanickým oddělením

POST - Nuslj1 nuslj1@post.cz
Pondělí Září 5 20:55:41 CEST 2005

Při každé sestupné hraně ze "Zero cross detector" je resetován čítač, který odměřuje čas pro sepnutí triaku. Hrana je detekována ještě těsně před průchodem 0. Triaky jsou řízeny příjmem dat z UARTu. V krajní hodnotě je triak zapínán ještě o trochu dříve než je potřeba pro průběh půl periody. - Plný výkon je tedy v krajní hodnotě s přesahem a zde to bylo žádoucí. Zařízení funguje tak jak má a o časový posun jsem se nemusel starat.

S pozdravem
Jaroslav Nušl

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Jakub Ladman
Sent: Monday, September 05, 2005 10:08 AM
To: HW-news
Subject: Re: sledování napětí 650 V DC s galvanickým oddělením

Nemám nic k tématu, ale jen takový postřeh. Zero cross detector za síťovým
trafem mi přijde že není to pravé ořechové, kvůli posuvu na tom trafu ale
třeba máte experimentálně zjištěno že s použitím tohoto trafa je fázová
odchylka v jakési toleranci.

Osobně bych asi galvanicky oddělil DMX vstup a zbytek měl na síťovým napětí.
Jakub