sledování napětí 650 V DC s galvanickým oddělením

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
Pondělí Září 5 10:08:05 CEST 2005

Nemám nic k tématu, ale jen takový postřeh. Zero cross detector za síťovým
trafem mi přijde že není to pravé ořechové, kvůli posuvu na tom trafu ale
třeba máte experimentálně zjištěno že s použitím tohoto trafa je fázová
odchylka v jakési toleranci.

Osobně bych asi galvanicky oddělil DMX vstup a zbytek měl na síťovým napětí.
Jakub