fuba antenna positioner

David Belohrad david.belohrad@cern.ch
Pondělí Září 5 17:20:06 CEST 2005

Jo, to bude asi ono. Ta prvni varianta. Ten tistak je docela vybrakovany
a neni tam videt nic jineho nez 2 zdroje + nejaky
zakaznicky obvod + 2 velka relatka na prepinani. Ono to nakonec asi
dopadne tak ze mu k tomu udelam tistak ktery se namontuje
misto puvodniho a bude to cele ovladat. Problem je v tom ze on nemuze
pouzit ted ty nove motory s Diseqc 2.0 protoze jeho prijimac
to neumi. uvidime co se s tim bude dat delat. diky.

Tony Malecky wrote:

>Aha, rozumim.
>
>Potkal jsem dva pozicionery. Jeden mel v sobe jen zdroj a vykonove casti, a
>signaly z analogovyho satelitniho prijimace jim v podstate jen prochazely -
>spinaly rele.  Rozhrani pozicioner-satelit pak bylo TTL se signaly Gnd,
>Left, Right a pulse (pulse byl zpet do satel.prijimace)
>Druhy ktery jsem videl byl PACE, a tam mel pozicioner i display a dalkovy
>ovladac a se satelitnim prijimacem se bavil (presneji receno jen poslouchal)
>po ttl jednostranne seriove lince (rx a gnd vodic). Byl tam seriovy prenos
> [...]

David Belohrad, Div. AB/Beam Diagnostics
C.E.R.N. Site de Meyrin, CH 1211 Geneva 23
http://www.cern.ch
David.Belohrad@cern.ch
Tel +41.22.76.76318  Fax +41.22.76.78200
GSM +41.76.487.3455