fuba antenna positioner

Tony Malecky tony@malecky.cz
Pondělí Září 5 13:48:21 CEST 2005

Aha, rozumim.

Potkal jsem dva pozicionery. Jeden mel v sobe jen zdroj a vykonove casti, a
signaly z analogovyho satelitniho prijimace jim v podstate jen prochazely -
spinaly rele.  Rozhrani pozicioner-satelit pak bylo TTL se signaly Gnd,
Left, Right a pulse (pulse byl zpet do satel.prijimace)
Druhy ktery jsem videl byl PACE, a tam mel pozicioner i display a dalkovy
ovladac a se satelitnim prijimacem se bavil (presneji receno jen poslouchal)
po ttl jednostranne seriove lince (rx a gnd vodic). Byl tam seriovy prenos
1k2 nebo 9k6 uz presne nevim chytatelne PCckem.. Satelit po prepnuti na
jinou predvolbu poslal seriově čislo satelitu na ktery se ma pozicioner
natocit, a ten uz vedel kam se ma tocit..

Bohuzel obavam se ze v tomto nebyla nikdy zadna standartizace a tak kazdej
pes jina ves..

Tony OK1HMA

----- Original Message -----
From: "David Belohrad" <david.belohrad@cern.ch>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, September 05, 2005 2:19 PM
Subject: Re: fuba antenna positioner

ano, tohle je jasne. chtel jsem spis vedet jak je to se vstupem. je tam
5 kolikovy (priblizne) konektor, ktery se spoji s analogovym
satelitem a ten satelit nejak vycita aktualni polohu a pripadne
nastavuje novou. vzhledem k tomu ze vevnitr je nejaky zakaznicky obvod,
tezko se zjistuje jaky je komunikacni protokol.

Tony Malecky wrote:

>Pouzivaly se dva principy snimani polohy. Jeden byl s potenciometrem druhy
>pocital impulsy.
>Ten patrne mate vy.
>K propojeni bylo potreba 5 vodicu 2vodice napajeni motoru - stejnosmerne
>napeti menici podle smeru polaritu v rozsahu 12 -30 V podle typu motoru...
>3vodice pro snimani polohy. GND +5V a pulsy v TTL urovni
>
>snad alespon toto postaci..
>
>Tony OK1HMA

David Belohrad, Div. AB/Beam Diagnostics
C.E.R.N. Site de Meyrin, CH 1211 Geneva 23
http://www.cern.ch
David.Belohrad@cern.ch
Tel +41.22.76.76318  Fax +41.22.76.78200
GSM +41.76.487.3455