Prepis z gramofonu (bylo: Re: Skladovani casopisu)

Vladimír Anděl vaelektronik@mirnet.cz
Sobota Říjen 29 17:52:23 CEST 2005

No to je ono :-) Lame se da nastavit aby kodoval rychle (v realnem case),
nebo aby kodoval kvalitne (kdyz je na prvni pokus chyba vetsi, zkousi to
znova s jinymi parametry). A pokud chci neco mensiho nez 256Kbit/s, pouzivam
zasadne VBR. Misto na disku u dnesnich disku uz snad taky neni problem :-)
Ale ta moznost strihu MP3 je dobra vec.
Andel

----- Original Message -----
From: "Jiri Drozd" <jirkonf@seznam.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Saturday, October 29, 2005 3:09 PM
Subject: Re: Prepis z gramofonu (bylo: Re: Skladovani casopisu)

   Zdravim...

Na nahravani z line-in dost casto pouzivam Mp3DirectCut. Je to sice
naprosto jednoduchy programek, ale ma vsechny podstatne veci pro rychle
nahrani line-in -> mp3, pripadne upravu uz hotovych mp3.

- skoda ze neumi automaticky regulovat uroven zaznamu (ovladanim
prislusne "savle" mixeru), to by se mi docela hodilo (neni na to nejaky SW?)
- neumi nahravat do VBR mp3