Prepis z gramofonu (bylo: Re: Skladovani casopisu)

Jiri Drozd jirkonf@seznam.cz
Sobota Říjen 29 15:09:28 CEST 2005

   Zdravim...

Na nahravani z line-in dost casto pouzivam Mp3DirectCut. Je to sice
naprosto jednoduchy programek, ale ma vsechny podstatne veci pro rychle
nahrani line-in -> mp3, pripadne upravu uz hotovych mp3.

+ nahrava primo do mp3 - setri misto na disku (hodi se treba pri
nahravani celych akci nebo vystoupeni), PC PII/400MHz stiha nahravat
naprosto bez problemu
+ pouziva LAME encoder => kvalitni komprese mp3
+ ma indikator vybuzeni ocejchovany v dB (ma malo ktery jednoduchy
programek, vetsinou indikator bud chybi nebo je neocejchovany...)
+ daji se v nem rozdelovat, spojovat a orezavat mp3 BEZ DEKOMPRIMACE do
wav a REKOMPRESE
+ bez rekomprese se da menit i gain (hlasitost), fade-in, fade-out
+ je free a ma 200kB, nemusi se instalovat
- skoda ze neumi automaticky regulovat uroven zaznamu (ovladanim
prislusne "savle" mixeru), to by se mi docela hodilo (neni na to nejaky SW?)
- neumi nahravat do VBR mp3

Vubec to neni zadny profi remasteringovy program, ale treba se nekomu
bude hodit...

JDrozd