OT: Skladovani casopisu

Tony Malecky tony@malecky.cz
Čtvrtek Říjen 27 22:53:42 CEST 2005

Rekl bych ze to neni totez.
I kdyz mne osobne se postup redakce take nelibi, nejedna se o to same,
uz jen proto ze cokoli v elektronicke podobe je vyhodnejsi a
univerzalnejsi nez v podobe tistene. Je to tedy v jine - vyhodnejsi a
lepsi forme.

Prirovnal bych to jako kdyz si okopirujete DVD, protoze stejny film uz
mate na jinem nosici legalne koupeny - na VHS.

A nebo kdyz si okopirujete CD s tim, ze uz mate koupeny vinyl a nebo kazetu.

Muze se vam to nelibit, ale je to tak.

Tony OK1HMA