OT: Skladovani casopisu

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Čtvrtek Říjen 27 22:31:28 CEST 2005

Jirka napsal(a):

>Dekuji, k podobnym vecem se stavim zasadne negativne. Ne, opravdu pro me
>neni fyzicky problem si ty CD "obstarat", ale proste nekradu. Neboli
>taky "necin druhym, co nechces, aby cinili oni Tobe".

Proc ty slova o  " kradeni"  pokud  ty AR mám , nevidim sebemenši důvod,
proc bych si je nemohl odněkud stahout v elektronické podobě.
Já třeba všechny mám na jediném DVD , protože mi to přijde praktické
když něco hledám. Ale je pravda, že  všechny ty časopisy jsem nevlastnil
- větsinu ano, nikoliv všechny. Jsem snad proto zloděj??  Nebo jsem jen
malýzloděj, protože jsem "ukradl" navíc některé obsahy, které jsem
nekoupil? Nebo bych je měl vyseparovat a  smazat?
Já jsem dokonce  udělal i kopie a dal kolegům, kteří AR také kupují
dlouhá léta ( snad z nostalgie ). Přes to, že je třeba neskladují a po
přečtení  i vyhodí ...
Stejně v  každé lepší knihovně mám možnost si jakékoliv stránky AR
starších čísel okopírovat za náklady kopie.
Mimochodem  mi dodnes  není jasné, proč platím za zvukové CD mnohem víc
peněz, než za kazetu. Navíc když mám z dřívější doby třeba LP-íčko,
nemám sebemenší pocit viny pokud si někde " okopčím"  stejnomenný a
stejnoobsahový nosič na CD. Čím jsem se tedy  provinil?
Opravdu nechápu Váš "negativní" postoj ....?