RS232 oddeleni

LuKas hradlo@atlas.cz
Čtvrtek Říjen 27 08:54:19 CEST 2005

Potřebujete galvanické oddělení s ochranou proti přepětí. Pokud to chcete
vyrábět sám, tak tam dejte DCDC konvertory na oddělení napájení a optočleny
nebo jiný typ galvanického oddělení na datové vodiče. Proti přepětí jsou
účinné transily (na všechny linky i na napájení).
Pokud chcete na oddělení RS232 něco hotového, tak tohle:
http://www.papouch.com/?cislo=0001 (pokud staci 4 linky RS232) nebo tohle:
http://www.papouch.com/?cislo=0002 (ochrana plné RS232).

Pokud ale tu RS232 vedete hned vedle VN, tak Vam nepomuze ani svecena voda -
chce to pouzit stinene vedeni, kroucene pary a urcite prejit na RS485 (RS232
není průmyslová sběrnice pro Vase použití).

Urcite existuje lepsi reseni, nez obvody v paticích a vyměňování po každém
větším přepětí :-)

LuKas