RS232 oddeleni

HUDA hudaklan@volny.cz
Čtvrtek Říjen 27 08:27:35 CEST 2005

Dobry den,
potreboval bych poradit s RS232.
Udelal jsem krabicku, ktera meri 8 teplot v zarizeni s vysokym napetim,
snima udaje po jedne RS232 ze specielniho mericiho mustku
a vsechna data posila po dalsi RS232 do PC.
Bohuzel se uz dvakrat stalo, ze doslo k prurazu vysokeho napeti
na cidla teploty a doslo k odpaleni obvodu pro mereni teploty
a obvodu pro prevodu urovne na RS232 pro cteni dat z mustku.
Dokonce jednou i k odpaleni vstupnich obvodu RS232 mustku.
Je zajimave, ze ostatni obvody to zatim vzdycky prezily.
Jde mi o to jak oddelit RS232  (asi oddelovaci prevodnik urovni)
a pak oddelit merici obvody teplot (jsou tam 4 kusy  UTI03) od
procesoru a ostatnich obvodu. Bude se delat nova krabicka.
Kdyz by doslo k vyboji, tak by se vyndal vadny IO (UTI03, MAX232)
z patice, dal by se novy IO a jelo by se dal.
Nebo neco jineho?

Dekuji za kazdou radu.
HUDA