Krabicka

Pavel Novotný novotny.pp@atlas.cz
Středa Říjen 26 10:33:24 CEST 2005

Ono to nemusi byt jen o teto "vyhode", nekde se proste ceny meni tak rychle
a tak casto, ze  udrzovat aktualni cenik vetsiho rozsahu je pomerne
obtizne.Na druhou stranu je rada firem co utajovani dovedli k dokonalosti,
taji ceny a taji i technicke parametry svých vyrobku (datasheet ziskate
jedine nasilim :-) ), kupodivu jde i o relativne velke a vyznamne
zahranickni firmy.
Obchodni strategie mohou byt ruzne a jak je videt na prikladu firmy Zeptter
lze uspesne prodavat i extreme predrazene ptakoviny.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of peterm
Sent: Wednesday, October 26, 2005 10:15 AM
To: hw-list@list.hw.cz
Subject: Krabicka

 Mas uplnu pravdu.Ja nechapem vobec obchodnu strategiu firiem,co neuvadzaju
ceny.Pri hladani na internete automaticky vylucujem taketo firmy a zasadne
tam neobjednavam.Nepomoze,ze vam cenu poslou obratom e-mailom.Vzdy je to
parhodinove zdrzanie.Za tu dobu sa s inou firmou dohodnete 10 krat.Mal som
na tuto temu korespondenciu so zastupcom firmy Trikve zo Ziliny.Nakoniec z
neho vyliezlo,ze on je vlastne vo vyhode,lebo mu zakaznik prezradi cenu
konkurencie a on moze ponuknut nizsiu.Mam dojem,ze je to dost neferove a mam
z takej firmy dost divny pocit.O co je prijemnejsi kontakt s firmou, ktora
vam doda i jeden kus a jej zastupca vam ho cestou okolo prinesie,venuje
katalog a CD-cko s kompletnym cennikom.To sa mi stalo so zastupcom firmy
Distrelec,ktora ma v katalogoch uvedene kompletne ceny.A je to "zapadna"
firma,ktora ma urcite dlhodobejsie skusenosti ako firmy u nas.

P.