Re[2]: spirála

Ivan Kiss Ivan.Kiss@novohrad.sk
Úterý Říjen 25 23:50:28 CEST 2005

jk> Ten pomer stoupani k prumeru je dost velky , zanedbej tedy to
jk> prodlouzeni na stoupani a pocitej jako obvod x pocet zavitu.
jk> Pokud to nebude zrovna 10 m dlouhy tak by to melo bejt relativne presny :-)

jk> Nebo je ten drat zlatej a potrebujes to na 1 mm presne?
jk> Honza

Ja som pochopil, ze ide o spiralu v rovine a nie valec.
Riesenie teda nepoznam, ale neda sa nahradit X kruznicami o rovnakom
polomere. Ako odhad by som pouzil 6 kruznic s polomerom meniacim sa
krokom 1cm.
IK