GAL - programovatelne hradlove pole

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Úterý Říjen 25 09:12:34 CEST 2005

Takze zapojenie SF16-FMD2. Ovladacie piny radiocipu TEA5757 su
pripojene cez GAL na ISA zbernicu takto:

0 - data                   [IN/OUT]
1 - clk                    [OUT]
2 - write enable           [OUT]
3 - tuned/stereo indikator [IN]

Bit data je pri zapise [OUT] GALom invertovany. GAL plni aj funkciu
adresneho dekodera. Adresa je pevne nastavena na 0x384.

Nejake zdrojaky na inspiraciu poslem sukromne.

Hlasitost sa da ovladat len cez mixer zvukovej karty na kanali AUX
(plus master volume control). Toto som zatial programovo neskusal ani
neskumal. Po resete celej karty (privedeni napajania) je master volume
control nastaveny na 50%, AUX na cca 70%.

miro

http://new.hw.cz/Teorie-a-praxe/Konstrukce/ART538-Programovani-radiokarty-do-PC.html