GAL - programovatelne hradlove pole

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Pondělí Říjen 24 10:56:40 CEST 2005

"Tak to se povedlo" :-)))

Vsetko, co som zistil o SF16-FMD2 mam doma, takze dam dokopy a poslem
zajtra. Urcite sa z ISA datovej zbernice vyuzivaju len spodne 4 bity.
Bez zaruky: bit 3 je vystupny - indikator vyladenia, resp. mono/stereo
(ma 2 funkcie, vid datasheet). Tri najnizsie bity su vstupne: data (GAL
ich invertuje), clock a write-enable. Nimi sa zadavaju riadiace prikazy
seriovo synchronne. Kazdy prikaz ma (tusim) 24 bitov. T.j. na
prenesenie 1 prikazu treba niekolko (desiatok) instrukcii out! Prikazy
obszhuju pasmo AM/FM, frekvenciu, pripadne povely search up/down. Opat
je to vsetko v datasheete.

Co sa zdrojakov tyka, narychlo teraz napr.:
http://sourceforge.net/projects/fmd2ctl
Sice je to pre unix, ale C je citatelne a po malych upravach
skompilovatelne napr. pod DOS. Z toho zdrojaku spolahlivo zistite ktory
bit ISA zbernice, je kam pripojeny na TEA5757, dalej IO adresu a
algoritmus komunikacie s kartou.

miro

http://new.hw.cz/Teorie-a-praxe/Konstrukce/ART538-Programovani-radiokarty-do-PC.html