MPLAB IDE v7.21

Pavel Prochazka.zde.cz hacesoft@mujmail.cz
Neděle Říjen 23 21:30:39 CEST 2005

na:
http://www.microchip.com/stellent/idcplg?IdcService=SS_GET_PAGE&nodeId=2123&param=en022520&Pagetitle=Getting%20Started%20with%20MPLAB%20SIM
jsem nasel spoustu odpovedi na svoje otazky ale nejak nemohu prijit na
to jak udelat aby program reagoval na tlacitka ktere jsem si definoval v
okne: *Stimulus Controller.
*Nastavil jsem si bit RA0 na set high a druhe tlacitko RA0 na set low. A
at klikam jak o zivot tak se nic nedeje. A je jedno zda program krokuji
(klavesy F7 nebo F8). nebo ho pustim klavesou F9.
pro nazornost sem davam kod ktery si skousim krokovat:

#define PORTBIT(adr, bit) ((unsigned)(&adr)*8+(bit))
static bit button @ PORTBIT(PORTA, 0);
#define time 1
main(void)
{
unsigned i;
unsigned char j;
TRISA = 1; /* bit 0 jako vstup */
TRISB = 0; /* veschno ven */
j = 0;
for(;;) {
    PORTB = 0x00; /* ->0 */
    for(i = time ; --i ;)
    continue;
    PORTB = j; /* set out ->j */
    for(i = time ; --i ;)
    continue;
    if(button == 1){
    j++;
    }
}
}

Jedine cemu dokonale nerozumim jsou prvni dva radky, ten prvni me nic
nerika ale ten druhy je nejaka definice jednoho bitu na promennou.
Puvodne jeste tam bylo jako prvni prikaz static ale to se me nezdalo a
tak jsem to umazl. Budu rad za kazdou pomoc...
A jeste radky s prikazem for puvodne vypadali takto: for(i = 1600 ; --i
;) ale pro krokovani jsem to upravil.

Pavel Prochazka.zde.cz

**