MPLAB IDE v7.21

Pavel Prochazka.zde.cz hacesoft@mujmail.cz
Neděle Říjen 23 19:30:30 CEST 2005

Dobry den,
prave jsem stahnul MPLAB IDE v7.21 a HI-TECH PICC kompiler pro cecko.
Nějaký příklad jsem už našel abych si mohl vyzkoušet jak to všechno
funguje. Kod se přeloží, akorát jsem nepřišel na to jak přeložené cecko
do asm zobrazit, jinak než že se podivám na hdd a prohlidnu si výsledek.
uvítal bych kdyby se preklad ukazal v MPLABu vedle kodu v cecku abych
vedel jak co přeložil.
Po přeložení jsem si chtel  vyškoušet simulaci.  Kod bez problému
krokuji. Ale nemohu za boha přijít na to jak menit hodnoty na potrech
IO. Aby program reagoval na podnety. A vubec celkove abych mel přehled o
registrech a podobne.
Poradi nekdo?

Pavel Prochazka.zde.cz