(S)ATA to LAN, existuje?

APa navrhpcb@centrum.cz
Neděle Říjen 23 03:55:48 CEST 2005

FNS-5000: tohle uz je normalni nenazrane Pccko s linuxem, stoji to 20.000 Kc
a kdyz to maximum je 100Mbps, posledni firmware je z 2003-10-17 (to nevypada
ze je to moc udrzovane)...

Kolik stoji ty 1000Mb? Dvojnasobek... 733MHz viz
http://ftp.level1.com/levelone_en/datasheet/FNS-7000A.pdf za skoro 40.000,-

Ale urcite pak dejte sem vysledky pruchodnosti.

ATA neni problem, mam SATA2PATA miniaturni radic. Takze zatim vede
http://storagecental.blogspot.com/ za 3000,- pro 2 HDD se zmerenou
propustnosti 60Mbps. Primarne jde i o spotrebu a hlucnost, je to na doma
jako uloziste pro par PC, ale tech 10MB by bylo fakt potreba.

Ted jsem nasel zajimavy interaktivni prehled  Network Attached Storage
Appliances for Small Office/Home Office Use under US$1000, jen se tim
prokousat:
https://rnvs.informatik.tu-chemnitz.de/twiki/bin/view/Main/NetworkAttachedSt
orage

Jsou tam v te cene i gigovky, no, najit neco vykonneho (aspon tech 9MB/s)
NoIntel a s rozumnou spotrebou a vykonem bude asi znacky problem :-((