(S)ATA to LAN, existuje?

Michal Grunt michal.grunt@volny.cz
Neděle Říjen 23 00:16:45 CEST 2005

Doporucit zatim ne, protoze jsem nemel zadne v ruce. Nejake zarizeni najdete
zde http://www.level1.com/products2.php?sklop=19
Je tam dokonce zarizeni s podporou LAN 2x1Gbit, takze odpada
diskutovana hranice 10MB/s :) a treba to pojede 'co disky daji'.
Kolega bude mit na testovani v nejblizsi dobe FNS-5000. Tak pak muzu
dat vedet, jak to bezi rychle, ale je to na IDE disky.