Zachrana dat z rozbitych HDD - diagnostika poskozeni

Danhard danhard@volny.cz
Sobota Říjen 22 12:01:03 CEST 2005

To se ten disk neroztaci vubec ? nebo to jen zkusi a nenabehne do otacek ?
roztoci, zkusi rekalibraci a zdechne ?

Na prilepene hlavy staci vyndat disk z PC a cuknout s nim rukou. Jako byste
chtel ten disk uvnitr roztocit.
Pokud si ale seda stale na stejne stope, tak se zavada bude opakovat.

Danhard

Ano to jsem cetl a i jini znami mi to doporucovali. Metodu vyzkousim.
Dokonce jsem dostal ve vsi vaznosti radu abych kladivem prez drevo
nekolikrat do disku uhodil z boku, ze by se hlavy mohli uvolnit a disk
zacit fungovat (pry tim jeden clovek taky zachranil uz dva disky).