Zachrana dat z rozbitych HDD - diagnostika poskozeni

Martin Polehla polous@katka.biz
Sobota Říjen 22 11:05:36 CEST 2005

Ano to jsem cetl a i jini znami mi to doporucovali. Metodu vyzkousim.
Dokonce jsem dostal ve vsi vaznosti radu abych kladivem prez drevo
nekolikrat do disku uhodil z boku, ze by se hlavy mohli uvolnit a disk
zacit fungovat (pry tim jeden clovek taky zachranil uz dva disky).

Zde jsem vzhledem k mnozstvi zkusenych lidi cekal i odbornejsi informace
napr. o tom jak se u takoveho disku dela diagnostika ve firmach ktere se
tim zabyvaji. Sice je pravdepodobne ze za ni zaplatim nejake firme, ale
jsem zvedavy jak se to dela a za co budu platit ?

Jsou firmy ktere nabizeji ziskani dat za 6000kc a jsou firmy ktere za
14000kc coz je rozdil, ale podle informaci co jsem ziskal po telefonu
jde o podobnou sluzbu. Take nekolik firem ma na svych strankach cosi o
"specializovanych laboratorich" (ktere mimo jine "nema zadna jina firma
v CR" :-] ), tak jsem zvedavy co v takovych laboratorich vsechno muze
byt ? (bezprasna komora, pocitac, sroubovaky...)

p0l0us