Zachrana dat z rozbitych HDD

Martin Polehla polous@katka.biz
Sobota Říjen 22 00:39:26 CEST 2005

nejsou pak problemy s reklamaci ?

p0l0us

----- Original Message -----
From: "Ondrej Ulehla" <dj-bobr-hwkonf@seznam.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Saturday, October 22, 2005 12:30 AM
Subject: Re: Zachrana dat z rozbitych HDD

Potvrzuji, ze metoda popisovana pred chvilkou na CZFree.Net foru,
opravdu funguje - disk se vlozi na nekolik desitek minut v neprodysnem
sacku do mrazaku a pak rychle pripojit k PC a zkusit zachranit, co se
da... zachranilo mi to data uz ze dvou disku.
Ale kdyz je urvana hlavicka nebo vadna elektronika, tak to samozrejme
nezabere...