Zachrana dat z rozbitych HDD

Ondrej Ulehla dj-bobr-hwkonf@seznam.cz
Sobota Říjen 22 00:30:29 CEST 2005

Potvrzuji, ze metoda popisovana pred chvilkou na CZFree.Net foru,
opravdu funguje - disk se vlozi na nekolik desitek minut v neprodysnem
sacku do mrazaku a pak rychle pripojit k PC a zkusit zachranit, co se
da... zachranilo mi to data uz ze dvou disku.
Ale kdyz je urvana hlavicka nebo vadna elektronika, tak to samozrejme
nezabere...