OT: Skladovani casopisu

Jirka zaloha@volny.cz
Pátek Říjen 21 13:12:21 CEST 2005

peterm napsal(a):
> Krasna tema na piatkovy flame.
>  Skladovat este ako-tak ale potom v nich hladat... Ja som si urobil databazu
> este na Spectrum ale bola pase po dvoch rokoch. Potom som si to zopakol na
> 386SX,kde mi odisiel HD aj s databazou.No a teraz na to kaslem.
>  Aky je nazor na predaj CD ? Myslim v tom zmysle,ci je ferove,ak si mozete
> kupit CD celeho rocniku az ked ho uz mate v papierovej forme. To clovek ma
> casaky vyhodit a nechat si CD ? Nebolo by lepsie,keby clovek poslal cely
> rocnik do redakcie a dostal by zdarma CD ? Je to blbost ale nieco na tom
> [...]

Hlavne by bylo fair, kdyby redakce AR byla schopna prodat cely soubor
doposud vydanych CD s vyraznou slevou (jak by se dalo normalne v takovem
pripade cekat). Zkousel jsem to, bez uspechu. Ono cca 3kKc za neco
historickeho, kam clovek nahledne skutecne jen prilezitostne, je trochu
dost... Dal bych tak tretinu a myslim, ze by se jejich xeft docela pohnul.

Takze zatim to okupuje v papirove podobe svymi nekolika desitkami kg skrine.

--
Jirka