OT: Skladovani casopisu

peterm servis@centron.sk
Pátek Říjen 21 12:35:41 CEST 2005

Krasna tema na piatkovy flame.
 Skladovat este ako-tak ale potom v nich hladat... Ja som si urobil databazu
este na Spectrum ale bola pase po dvoch rokoch. Potom som si to zopakol na
386SX,kde mi odisiel HD aj s databazou.No a teraz na to kaslem.
 Aky je nazor na predaj CD ? Myslim v tom zmysle,ci je ferove,ak si mozete
kupit CD celeho rocniku az ked ho uz mate v papierovej forme. To clovek ma
casaky vyhodit a nechat si CD ? Nebolo by lepsie,keby clovek poslal cely
rocnik do redakcie a dostal by zdarma CD ? Je to blbost ale nieco na tom
principe.Pripadne ich niekde uradne znicit a poslat do redakcie len
potvrdenie.Clovek kupuje PE,AR a modre AR,ST a pekne sa to hromadi.Mne by sa
uvolnila cela pivnica (cesky:sklep).